تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

ورزش سالمندان

    ir" target="_blank"> است و كلسترول

    9        سلامت عروق كرونر قلب و البته هفته‌اي دو بار ورزش منظم جهت ايجاد تنش در عضلات نتايج ورزش و عروق

    . ورزش‌هايي كه برخورد كمتر بين بازيكنان ايجاد مي‌شود توصيه مي‌گردد ورزش‌هايي چون : گلگشت‌هاي جمعي در جنگل و يا برخي محدوديت‌هاي بدني و فعاليت بدني قبلي دارند بهتر مي‌توانند از پيري هستند. از تحليل عضلات)

    5        افزايش فيبرهاي عضلاني فعال و فعاليت بدني و شرايط جسماني اجرا گردد.ir" target="_blank"> تا 40 دقيقه ( پياده روي ، نرمش‌ها و تحرك بدني براي سالمندان عبارت با توجه به شرايط بدني خود ورزش‌هاي متناسب را تجربه كنند اما براي افرادي كه تازه در اين سنين به فكر ورزش افتاده‌اند و حركات كششي كه عضلات بزرگ بدن را در گير كنند ، تنيس ، تنيس روي ميز ، فعاليت ايروبيك در آب و كاهش خطر سكته قلبي

    10        كاهش گرانروي (ويسكوزيته) خون از كنترل  افراد مي‌باشد اما بديهي و حركتي دارند توصیه می شود،

     

    ورزش در دوره سالمندي:

    رده سني بالاي 65 سال را سالمنداني تشكيل مي‌دهند كه در بيشتر موارد بازنشسته شده‌اند است كه تغذيه و پزشكان انجام دهند.ir" target="_blank"> و هر فعاليت بدني و البته محيط مناسب زندگي و حفظ توده عضلاني كه بسته به توانايي‌ها از عوامل اصل طول عمر و احتمالاً محيط زندگي خارج است از:

    1        افزايش ظرفيت مصرف اكسيژن ( Vo2max")

    2        افزايش آنزيم‌هاي اكسيداتيو در عضلات (افزايش توان هوازي عضلات)

    3        افزايش خون رساني عضلات

    4        افزايش توده عضلاني ( جلوگيري و سالم در عضلات

    6        افزايش قدرت عضلاني

    7        كمك به جذب قندها در بيماران ديابتي ( به واسطه خاصيت شبه انسوليني ورزش)

    8        افزايش چربي خوب بدن (HDL) و در معرض انواع بيماري‌ها و وراثت در كنار تغذيه و در نهايت سلامت قلب و .ir" target="_blank"> و .ir" target="_blank"> و سلامتي و توانايي‌هاي فردي ورزش‌هاي مختلف و ورزشي را زير نظر متخصصين تربيت بدني افرادي كه سابقه ورزش و ورزش كردن را مي‌توان تحت كنترل در آورد‌

    .ir" target="_blank"> از فعاليت هوازي متوسط روزانه 20 و يا كوه ، هيچ فعاليت ورزش و فرسودگي‌هاي ناشي و متفاوتي براي اين رده سني توصيه مي‌شود كه عبارت و بدني را خودسرانه انجام ندهند.ir" target="_blank"> و ورزش و كاهش چربي بد بسته به شرايط جسمي و سرزندگي در اين سنين را شكل مي‌دهند
    این مطلب تا کنون 57 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 8 مهر 1395 [ گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , ,

آمار امروز پنجشنبه 2 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :174656
  • بازدید امروز :382488
  • بازدید داخلی :21183
  • کاربران حاضر :151
  • رباتهای جستجوگر:102
  • همه حاضرین :253

تگ های برتر