تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

ورزش در ماه رمضان

    باسلام و آرزوي قبولي عبادات با توجه به طولاني بودن ساعت روزه گرفتن توصيه مي شود: 1- آب به اندازه كافي 1.5 ليتر حداقل - از افطار تا سحري نوشيده شود 2- پرهيز از كار و فعاليت در گرما 3- موكول كردن تمرينات به بعد از افطار و در حوالي دوساعت پس از افطار 4- ورزش در مكانهايي كه تهويه مناسب دارند ( اگر مجبور به تمرين قبل از هستيد ) 5- تغذيه متناسب با فعاليت ورزش و پرهيز از پرخوري 6- مرور حركات ورزشي سبكتر و كوتاه مدت تر جهت حفظ آمادگي توصيه مي شود. 7- براي افرادي كه ورزشهاي شديد بايد انجام دهند توصيه مي شود كه اين تمرينات را با شنا كردن و نرمش مختصر كنند


    این مطلب تا کنون 91 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ جمعه 20 تير 1393 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : , , ,

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز سه شنبه 2 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55487
  • تعداد مطالب :161566
  • بازدید امروز :57283
  • بازدید داخلی :3512
  • کاربران حاضر :83
  • رباتهای جستجوگر:338
  • همه حاضرین :421

تگ های برتر